Covert digitaal het helemaal?

De Dikke terug op z'n plek.

Ik las een bijzonder bericht in de krant. De vermaarde Dikke van Dale keert na lange tijd weer terug als gedrukte woordenboeken. Uiteraard naast de digitale versie die al enkele jaren een groot succes is. Geen enkele uitgever besluit tot drukken als er geen markt wordt vermoed. Dus die ís er blijkbaar voor de Dikke van Dale. Zou het zijn dat het eeuwige naar schermpjes turen, de mensen inmiddels verveelt? Zeg nou zelf: die kloeke delen van de Dikke van Dale (weer) stevig op een rij in je boekenkast, het hééft wel iets.\r\n\r\nOok True ziet onder haar opdrachtgevers een revival voor print. Na een verkoopbezoek namens je bedrijf een kleurrijke en vooral tastbare brochure achterlaten is blijkbaar herontdekt. Oké, alles kán digitaal, maar moet dat dan ook? We zien een herwaardering waarbij de balans tussen digitaal en gedrukt weer enigszins wordt hersteld.\r\n\r\nEen geluk voor True is dat we het ambacht van fraai en communicatief vormgegeven drukwerk niet hebben verleerd of verkwanseld. We beheersen ook dat deel van het vak nog volledig en onderhouden nog immer contacten met de allerbeste drukkers.\r\n\r\nCovert digitaal het helemaal? Laten we gaan voor de balans tussen digitaal en drukwerk. Dus als je het wenst, zenden we je deze blogpost ook graag per brief toe.