Hoe kom je als bedrijf of merk over op je doelgroep?
Wat is de eerste indruk van consumenten of potentiële klanten, wat straal je uit? Wij helpen je met de ontwikkeling van een merkidentiteit. Je bepaalt zelf hoe ver je daarin wilt gaan. Gaat het puur om de visuele identiteit van je organisatie, of betrek je er ook onderwerpen als communicatie en gedrag bij? Wij kiezen bij een merkidentiteit graag voor de brede definitie. In onze optiek geldt: hoe je overkomt, gaat verder dan alleen het visuele aspect.
Natuurlijk gaan we ons niet bemoeien met je personeelsbeleid. Maar we denken wel graag mee over de optimale uitstraling van je bedrijf. Want wat ons betreft staat het visuele aspect niet op zichzelf: gedrag en communicatie zijn minstens zo belangrijk. We hebben ruime ervaring met merkidentiteiten. We ontwikkelen een compleet nieuwe huisstijl of we geven desgewenst je bestaande huisstijl een opfrisbeurt. Een merkidentiteit gaat veel verder dan alleen een naam, logo en kleurgebruik. We adviseren je ook over typografie (lettertypes), fotografie, lay-out en waar gewenst taalgebruik. Laat je overtuigen door de cases op onze website!