Brandscan; van analyse naar BrandDoc
Ons compacte BrandDoc is jouw strategische kompas voor maximale merkbeleving. Tijdens de brandscan leggen we het karakter en de ziel van jouw merk bloot. Wat zijn kenmerkende merkwaarden? Waar staat je organisatie voor? Wat is je stip aan de horizon? In een aantal workshops, waarbij we gebruik maken van bewezen tools, zoals de Archetype’s van Carl Jung en de Golden Circle, vinden we samen met verschillende personen uit jouw organisatie antwoorden op deze vragen. Deze waardevolle input vormt de basis voor jouw nieuwe merkidentiteit, opgebouwd uit perfect passende en betekenisvolle merkwaarden. In het BrandDoc staan naast deze merkwaarden ook de merkdroom en merkbelofte omschreven. Het BrandDoc is in feite de kernachtige samenvatting van jouw merkidentiteit op één A4. Zo ontstaat de basis voor een betekenisvol merkverhaal dat past bij jouw organisatie.
Tools voor merkpositionering
Bij True Communications hebben wij de beschikking over een toolbox met verschillende hulpmiddelen om jouw merkidentiteit vorm te geven. Om je een idee te geven: