“Wat we doen, is bijzonder. Maar we zijn ook nuchter. Hoe communiceren we die twee eigenschappen in één merkidentiteit?”
Wat NIMOS doet, is bijzonder. Maar daar keek NIMOS zelf te nuchter tegenaan. De Brandscan accentueerde hun bijzondere marktpositie en unieke eigenschappen. Deze eye-opener inspireerde NIMOS om het merk vanuit de bestaande merkwaarden nog meer onderscheidend vermogen mee te geven. Goed getimed, met juist nu veel marktbelangstelling voor de milieuvriendelijke borstelmethode van NIMOS. De stip op de horizon? Relevantie op basis van de eigenschappen nuchterheid, stoerheid en innovatief vermogen.
Wat NIMOS goed doet, gaan we nog beter communiceren. Geen superomslag, maar een voor iedereen realistische bijstelling. We hebben NIMOS op basis van de Brandscan een nieuwe merkpersoonlijkheid gegeven. Het archetype held waarmee je elke buitenklus moeiteloos klaart. En is die klus geslaagd? Dan zegt NIMOS: job well done!
Zowel intern tegen elkaar als tegen de kritische vakmensen die ermee werken. Vertaald in een huisstijl met de stevige, stoere kleuren zwart, rood en wit.
NIMOS maakt buitenwerk makkelijker met doordachte en praktische oplossingen. Met deze heldere merkbelofte creëert NIMOS momenteel in hoog tempo brandlove bij de doelgroep. Hoe? Door continu te luisteren en de wensen van de vakman te vertalen in succesvolle machines voor de buitenruimte. Een wederzijdse liefde voor onderscheidend vakwerk in het groen… Job well done!
Meer weten over positionering of wil je dat wij meedenken over jouw positioneringvraagstuk?
Neem dan contact op met Arthur!