Waar staat jouw merk voor? Wat is je missie? Hoe ben je relevant onderscheidend? Onze brandscan legt de basis voor een sterke positionering. Tijdens één of enkele workshops leggen we het karakter en de ziel van jouw merk bloot. Wij geven duidelijkheid over jouw elevator pitch, droom, belofte, missie en visie. En daar hebben we doorgaans niet veel woorden voor nodig; jouw merkidentiteit past op 1 A4-tje.
De uitgangspunten van jouw merkpositionering vormen voor ons de input voor het bouwen van een onderscheidend merkverhaal. We schrijven een verhaal waarin je positionering tot leven komt. Deze wordt vaak afgesloten met een sterke pay-off. Dit komt tot uiting in je beeldmerk, beeld- en vormentaal. En wordt consistent doorgevoerd tot in de haarvaten van je organisatie.
Leg je merk vast!
We leggen de uitkomsten van de brainstormsessies vast in een BrandDoc. Hierin staan alle uitgangspunten voor corporate identity, strategie en merk:
- Missie en visie
- Aspiratiewaarde, ankerwaarde en eigenwaarde
- Drijfveren
- Merkbelofte
- Merkpersoonlijkheid
- Merkconcept
- Merkdroom